Efekty pozycjonowania stron. Case studies

Efekty pozycjonowania strony z sektora turystycznego

Konkretne działania SEO

Aby sprostać tym wyzwaniom, podjęliśmy szereg konkretnych działań. Przeprowadzono kompleksowy audyt SEO, który obejmował optymalizację techniczną strony. Poprawiono prędkość ładowania strony, zoptymalizowano strukturę URL oraz meta tagi, co jest kluczowe dla lepszej widoczności w wynikach wyszukiwania.

500

Budżet (zł)

3

Miesięcy

Wyzwania w pozycjonowaniu strony z obozami i wycieczkami dla dzieci

Pozycjonowanie strony internetowej firmy lokalnej z Rzeszowa organizującej obozy i wycieczki dla dzieci napotyka na kilka istotnych wyzwań. Przede wszystkim, lokalne firmy muszą konkurować z dużymi, ogólnokrajowymi organizatorami, którzy dysponują znacznie większymi budżetami na marketing i SEO. Rywalizacja z takimi graczami na popularne frazy kluczowe jest trudna i wymaga szczegółowej strategii.

Sezonowość działalności to kolejny ważny czynnik. Obozy letnie i zimowe, a także wycieczki szkolne, są popularne w określonych porach roku. Utrzymanie widoczności strony w wynikach wyszukiwania przez cały rok wymaga stałej optymalizacji treści oraz strategii, która uwzględnia sezonowe zmiany w zapotrzebowaniu. Lokalne SEO również stanowi wyzwanie, gdyż optymalizacja musi być skoncentrowana na frazach kluczowych charakterystycznych dla danego regionu oraz na optymalizacji wpisów w mapach Google.

Optymalizacja metryk CWV

Efektem ubocznym SEO była poprawa wszystkich znaczących metryk Core Web Vitals w tym zauważalne przyspieszenie strony, nie tylko w danych laboratoryjnych ale również na danych rzeczywistych

Efekt po migracji - branża IT

Głównym zadaniem była migracja strony, na nowy autorski system CMS. Nowa szata graficzna, ta sama domena. Dodane przekierowania oraz stworzona nowa architektura dla kategorii, produktów i bloga. Branża IT, cyberbezpieczeństwo.

Pozycjonowanie strony internetowej firmy specjalizującej się w IT i cyberbezpieczeństwie napotyka na kilka specyficznych wyzwań. Przede wszystkim, branża IT jest wyjątkowo konkurencyjna oraz rozdrobniona. Konkurowanie na popularne frazy kluczowe wymaga precyzyjnie zaplanowanej strategii i często niszowego podejścia.

Wyzwaniem było także stworzenie content planu na bloga, gdzie wymagana była specjalistyczna wiedza.

1000

Budżet (zł)

9

Miesięcy

Chcesz sprawdzić swój wynik SEO?

Co robi Twoja konkurencja?

Chcesz wiedzieć jakie działania podejmuje Twoja konkurencja w sieci? Jeśli nie to scrolluj dalej...

500

Budżet (zł)

9

Miesięcy

1500

Budżet (zł)

12

Miesięcy

Pozycjonowanie bloga od zera - efekty

Utworzenie bloga na Wordpress i pozycjonowanie od zera. Branża modowa, świeża domena. Wzrost od zera do ponad 200 słów kluczowych. Strona uzyskuje stabilnie 500-600 kliknięć z wyszukiwarki. Idealnie nadaje się pod zaplecze.

Zaplecze SEO od podstaw

Stworzenie zaplecza od zera to nie lada wyzwanie. Sporo czasu poświęcone na planowanie i dobór słów kluczowych, później wyniki przychodzą same. Strona - zaplecze bardzo dobrze zaopiekowana służy jako satelita dla właściwej strony klienta i sama generuje realny ruch z wyszukiwarki >>

0

Budżet (zł)

3

Miesięcy

wynik PSI przed optymalizacją stronywynik PSI po optymalizacji strony wordpress 100 pkt performance score
 

Jakie efekty daje SEO poza liczbami?

1

Jeśli Twoje frazy znajdą sie na pierwszych miejscach w Google, poznasz prawdziwe zainteresowanie Twoimi produktami czy usługami.


2

Mocne SEO zapewnia pełną kontrolę konkurentów w obszarze wyszukiwarki o których istnieniu mogłeś nawet nie wiedzieć


3

Zawsze Cię znajdą :)


Przeszłe wyniki nie gwarantują takich samych w przyszłości.